Slapen bij Bilderberg Europa Hotel Scheveningen

Categorieën Accommodaties,Nederland

Wil jij een luxe weekendje naar het strand in Zuid-Holland? Ga naar Scheveningen!

Scheveningen

Een bezoek aan Scheveningen is altijd aan te raden. De boulevard is groot, het strand is heel breed en er zijn genoeg restaurants waar je heerlijk de hele dag kan vertoeven. Al eerder heeft Romy een artikel geschreven over een weekendje Scheveningen. Hierin noemde zij natuurlijk de beroemde Pier, waar tegenwoordig allerlei foodtrucks in staan. Deze verandering heeft Scheveningen toch weer een beetje tot leven gebracht. Een andere reden om naar Scheveningen te gaan is natuurlijk om een dagje strand te combineren met een avondje naar een musical. Zo ging ik samen met mijn vriend naar de Musical The Lion King. Omdat de Lion King rond een uur of 11 is afgelopen hadden wij het idee dat het relaxter zou zijn om een overnachting te boeken in Scheveningen.  Een overnachting maakt het toch een stuk rustiger en zeker omdat het lekker weer was konden wij de volgende dag nog van het strand genieten.

*Mocht je de musical de Lion King nog niet hebben gezien, er worden vaak hele goede last minute deals aangeboden die je via de website kunt boeken.

De Pier Scheveningen

Bilderberg Europa Hotel Scheveningen

Je zou zeggen dat het boeken van een hotel in Scheveningen makkelijk is. Echter vond ik dit persoonlijk erg tegenvallen. De meeste hotels zijn behoorlijk verouderd en kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken. Per toeval kwam ik terecht bij Bilderberg Europa Hotel Scheveningen. Dit hotel voldeed eigenlijk al snel aan mijn wensen: je kan er parkeren, het is op loopafstand van het strand (ongeveer 3 minuten), er is een binnen zwembad bij en het ontbijt zag er op de foto’s ook goed uit. Mede om deze redenen boekte ik het hotel. Echter bij aankomst werd ik nog eens blij verrast. De kamers waren netjes en ruim en de badkamer had een heerlijke stortdouche. Bij binnenkomst lagen er op het bed badslippers en een kleine tube zonnebrand. Toch fijn dat de medewerkers van het hotel met ons meedenken, want de zonnebrand was ik uiteraard weer vergeten mee te nemen..

Voor het ontbijt hebben we nog gebruik gemaakt van de welness faciliteiten (sauna’s en het zwembad). Ondanks dat het zwembad er een klein beetje verouderd uit ziet is het een prima zwembad om ‘s ochtends goed wakker te worden en een aantal baantjes te trekken. Vervolgens ben ik nog twee sauna’s in gegaan, heerlijk om zo de dag te starten. Na het zwemmen was het tijd om te genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet. Een heerlijk ontbijt met veel opties en genoeg vers fruit! En helemaal een pluspunt, wij kregen een klein kannetje met warm water op onze tafel zodat we zelf onze thee bij konden schenken in plaats van dat we hier om moesten vragen of zelf heet water moesten pakken.

Bilderberg Hotel Scheveningen

Zoek jij een hotel dat luxe is en beschikt over welness faciliteiten dan kan ik het Bilderberg Europa Hotel in Scheveningen zeker aanraden!

Ga jij deze zomer nog naar Scheveningen?